مرکز پرستاری S.O.S Capital & AIDA

مراقبت در منزل

44046343

درمان درمنزل

44046131

 انواع تزریقات و وصل سرم در منزل شرق تهران شبانه روزی با اعزام کادر مجرب پزشکی و پرستاری انجام میگردد.

  ارائه خدمات در منزل ، درخواست ودریافت خدمات در منزل امروزه یک نیازافراد جامعه  بخصوص در شهرهای بزرگ است و انجام خدمات درمانی در منزل یکی از مهمترین این خدمات به شمار میرود بخصوص فعال بودن شبانه روزی مراکز ارائه دهنده این نوع خدمات  حیاتی و مهم  است .مرکز ما تمام تلاش  میکند که بتواند ارائه دهنده خدمات درمان در منزل مانند انجام انواع تزریقات و وصل سرم در منزل در شرق تهران  و مناطق مختلف ان باشد و بتواند این نوع خدمات را به هموطنان ساکن در شرق و شمال شرق تهران با کیفیت مناسب ارائه نماید  و ساکنین شرق تهران  میتوانند با تماس با ما خدمات تزریقات در منزل را برای بیمار خود درمحدوده شرق و شمال شرق تهران در کوتاهترین زمان و بهترین کیفیت دریافت نمایید .ما برای راحتی بیماران و درخواست کنندگان خدمات تزریقات و وصل سرم در شرق تهران  با ایجاد نمایندگی در این محدوده تلاش نموده ایم این خدمات را بهتر و با سرعت بیشتری برای ساکنین شرق و شمال شرق تهران فراهم نماییم  وسعی شده است خدمات تزریقات و وصل سرم برای تزریق انواع داروی تخصصی و غیر تخصصی به بیماران ارائه گردد.

 آیا انواع تزریقات در منزل شرق تهران انجام میشود ؟

تزریقات عضلانی IM: انجام انواع تزریقات عضلانی مانند تزریق مسکن ها ،انتی بیوتیک ها ، امپولهای تقویتی و...به صورت شبانه روزی و با کمترین هزینه در محدوده شرق تهران به صورت شبانه روزی  انجام میشود .

تزریقات عضلانی دارو امروزه با توجه به ساخت انواع داروهای مختلف ، عوارض مختلف و حتی نحوه اماده سازی و تزریق خاص خود دارو نیاز داشتن دانش و تجربه کافی میباشد ما سعی نموداه ایم در این مورد با علم و دانش روز همگام باشیم و تزریقات  عضلانی انواع داروها را در منزل ارائه نماییم و این خدمات را به صورت شبانه روزی ارائه نماییم تا هموطنان گرامی بتوانند با خیالی اسوده خدمات تزریقات در منزل را در شرق تهران دریافت نمایند .

  تزریقات زیر جلدی SC: انواع تزریقات زیر جلدی مانند تزریق انوکساپارین و... برای بیماران گرامی در منزل ارائه میشود .

ارائه خدمات تزریقات زیر جلدی در منزل شرق تهران برای عزیزان ساکن شرق تهران به صورت شبانه روزی اتجام میشود .

 تزریقات وریدی IV: تزریقات وریدی از مهمترین انواع تزریقات است و نیاز به مهارت و تخصص خاص خود دارد و انجام انواع تزریقات وریدی در منزل  شرق تهران و تزریق سرم توسط کادر مجرب  ارائه میشود .در انجام این نوع تزریقات داشتن دانش و تجربه کافی لازم است یکی از دلایل مهم این موضوع عوارض خطرناک تره این نوع از تزریقات است کارشناس اعزامی برای انجام تزریقات وریدی باید توانایی مناسب رگ گیری داشته باشد وبه نحوه تزریق وریدی انواع داروها مسلط باشد عوارض داروها و نحوه کنترل انها را بداند .

تزریقات داروهای تخصصی در منزل مانند داروی دیفرلین و زولادکس در محدوده شرق تهران و شمال شرق تهران انجام میشود توجه داشته باشید تزریق و نحوه اماده کردن بعضی از داروها روش های خاص خود را دارد و  عدم اشنایی با این داروها و نحوه اماده سازی ان باغث اسیب به دارو و بیمار میشود ما در این مجموعه تلاش نموده ایم جهت رفاه بیماران انواع تزریقات  داروهای تخصصی را در منزل ارائه نماییم و انجام تزریقات این داروها از جمله خدمات تزریقات در منزل ما در نواحی شرق و شمال شرق تهران میباشد .

 ارائه خدمات وصل سرم در منزل شرق تهران چگونه است ؟ 

گاهی پیش میاید شما برای اینکه بیمار را جابجا نکنید و یا  برای ارامش بیشتر بیمار تصمیم  دارید خدمات وصل سرم را در منزل دریافت نمایید . دریافت خدمات تزریقات در منزل و یا وصل سرم در منزل  یک پروسیجر پزشکی است و انجام این نوع خدمات حتما باید توسط کادر مجرب با تحصیلات مرتبط انجام گردد امروزه گسترده  بودن داروها و سرمهای تزریقی افزایش چشمگیری داشته است و حتی تزریق  بعضی از داروها نیاز به اموزش خاص خود دارد .و حتی کادر پرستاری و پزشکی نیز باید بانحوه تزریقات داروها اشنا و مسلط باشند .ما در مجموعه مرکز پرستاری خود سعی نموده ایم تا از پرسنل با تحصیلات و تجربه کافی استفاده نماییم و در صورت نیاز اموزشهای جدید و به روز را به کادر درمانی خود ارائه نماییم. خدمات وصل سرم و سرم تراپی در شرق تهران و شمال شرق تهران از جمله خدمات مرکز ماست که به صورت شبانه روزی انجام میشود . خدمات وصل سرم برای انواع سرم از سرمهای تقویتی و سرمهای تخصصی مانند امینولیپید و سرم های امینواسید و.. ارائه میشود .توجه داشته باشید در مورد درخواست انجام تزریقات در منزل و یا وصل سرم در منزل در محدوده شمال شرق تهران و شرق تهران امکان تهیه داوهای و سرمهای روتین وجود دارد و کارشناس میتواند این نوع داروها را تهیه و با خود برای تزریق به بیمار همراه داشته باشد .

برای دریافت خدمات تزریقات و وصل سرم در محدوده شرق و شمال شرق تهران در طی شبانه روز با ما تماس حاصل فرمایید . محدوده های مانند تهران پارس . نارمک .لویزان . دماوند و ..     

             تلفن واحد شرق تهران : 77248708

تزریقات-وصل سرم در منزل شرق تهران 77248708 - 5.0 out of 5 based on 4 votes

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

 

تهران، اشرفی اصفهانی ، بالاتر از حکیم ، خیابان ناطق نوری ، جنب شهرداری ، مجتمع شمیم ، ط 5 ، واحد37

 

تلفن:

      واحد خدمات مراقبتی در منزل          44046343  21 98+

تلفن:

    واحد اعزام پرستار تخصصی و پزشک  44046131  21 98+

 

 © 2017-2018 parastarha.com all right reserved