مرکز پرستاری S.O.S Capital & AIDA

مراقبت در منزل

44046343

درمان درمنزل

44046131

از آنجایی که پدیده سالمندی و پرستار سالمند در منزل با توجه به افزونی جمعیت آن در ملل گوناگون روبه افزایش است، لذا در حال حاضر اغلب کشورهای توسعه‌یافته و یا در‌حال‌توسعه جهان توجه به اهمیت برنامه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی، سالمندی مخصوصا پرستار سالمند درمنزل را در برنامه‌های توسعه خود جای داده‌اند.

با توجه به افزایش شمار سالمندان و پرستار در منزل در کشورمان، توجه خاص به نیازهای مختلف آن‌ها مستلزم برنامه‌های تدوین‌شده‌ای است که با تغییرات آناتومیکی، نوروآناتومیکی و فیزیکی این گروه ارزشمند جامعه مطابقت داشته باشد.

حفظ توانایی‌های کیفی و کمّی گفتار و زبان در دوره سالمندی می‌تواند نقش ارزشمندی در ارتباط آن‌ها با جامعه داشته باشد. هر چقدر توانایی برقراری ارتباط در پرستار سالمند در منزل بیشتر باشد سایر معضلات حاشیه ای که ممکن است به دنبال این عدم ارتباط حاصل گردد نیز کم می‌گردد.

آگاهی و شناخت پدیده سالمندی و تاثیر این پدیده در کلیه اجزا مولد گفتار و زبان برای پرستار سالمند در منزل ، خصوصا آسیب‌شناسان گفتار و زبان حایز اهمیت است. با بررسی اولیه مناسب و تشخیص نوع اختلال گفتار و زبانی سالمند، می‌توان برنامه درمانی مناسبی را آغاز نمود که این درمان و مداخله زود هنگام می‌تواند موجب ارتقای همه‌جانبه ارتباط سالمند با دنیای خارج شود مخصوصا با پرستار در منزل

#پرستار سالمند در منزل

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

تهران، اشرفی اصفهانی ، بالاتر از حکیم ، خیابان ناطق نوری ، جنب شهرداری ، مجتمع شمیم ، ط 5 ، واحد37

 

تلفن:

      واحد خدمات مراقبتی در منزل          44046343  21 98+

تلفن:

    واحد اعزام پرستار تخصصی و پزشک  44046131  21 98+

 

 © 2017-2018 parastarha.com all right reserved