مرکز پرستاری S.O.S Capital & AIDA

مراقبت در منزل

44046343

درمان درمنزل

44046131

پرستاری در منزل و خدمات مراقبت سالمند

مرکز خدمات پرستاری در منزل تهران

با بیست سال سابقه مدیریت در امر مراقبت از سالمند در منزل و ارائه خدمات شخصی ایشان توانسته ایم رضایت استفاده کنندگان از سرویسهای خود را به صورتی اعمال کنیم که تبلیغ دهان به دهان در صدر اعتماد قرار گرفته ، لحاظا چون نیاز تخصصی خدمات پرستاری در منزل هم نیاز بود مفتخر به دریافت پروانه خدمات پرستاری از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی شده ایم
ادامه مطلب

مراقبت سالمندان در منزل

رسمی با شماره ثبت و دارای کد ملی
ادامه مطلب

مرکز تخصصی پرستاری و پزشکی در منزل

با مجوز رسمی از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی AIDA
ادامه مطلب

مرکزخدمات پرستاری ، پزشکی در منزل 

ارائه خدمات پرستاری در منزل ، مراقبت سالمند و کودک ، پرستاری بیمار و کلا رسیدگی به نیازها و اطوار سالمندان و بیماران در منزل

( شبانه روزی )

مراقبت و پرستاری سالمند ، بیماروکودک در منزل به صورت شبانه روزی و نیم وقت ، مرکز فوق از سال 1374 سابقه مدیریت در امر اعزام نیرو جهت مراقبت سالمند سالم و زمین گیر را داراست و در این سالها مفتخر است توانسته رضایت این عزیزان و خانواده آنها را محیا نماید و تبلیغی سنتی و دهان به دهان را برای پیشرفت کار خود به ارمغان آورده .

 

 

اطمینان ، اعتبار ، سابقه

سالهاست افتخار ماست

خدمات مرکز پرستاری در منزل

مراقبت سالمند
 واحد فوق آماده اعزام نیروهای با تجربه جهت ارائه خدمات شخصی ومراقبت سالمند در منزل ، رسیدگی به کلیه اطوار و نیازهای شخصی سالمند در منزل میباشد.
واحد پرستاری تخصصی
 واحد فوق با افتخار اخذ پروانه از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی آماده ارائه  کلیه خدماات پرستاری در منزل به صورت شبانه روزی است  .
توضیح مهم
نیروهای اعزامی از طرف واحد مراقبت سالمند به عنوان مراقب سالمند در منزل ، تحت هیچ شرایطی اجازه دخالت در امر درمان را ندارند .

مراحل اعزام پرستار سالمند در منزل

 

مرحله اول مرحله دوم مرحله سوم
مرحله چهارم
ابتدا تماس با مرکز اعلام دقیق شرح حال ، شرایط و نیاز سالمند در منزل و انعکاس نحوه عملکرد مرکز و توافق ابتدایی انتخواب نیرو منطبق بر درخواست با توجه به تجربه افراد و سابقه کاری نیروها . اعلام موارد و مشخصات ، مقرر کردن زمانی جهت مصاحبه .اعزام جهت مصاحبه شروع کار نیروی مراقب برای سالمند در منزل چند روز به صورت آزمایشی پس از دوره آزمایشی و به وجو آمدن رضایت سالمند و بستگان از نیروی اعزامی و توافق  طرفین جهت عقد قرار داداقدام میگردد.

 

نبولایزر یا نفخ کن، یک دستگاه پزشکی است که از طریق تبدیل مایعات دارویی به بخار یا ذرات کوچک تر، درمان بیماری‌های ریه و دستگاه تنفسی را تسهیل می‌کند. این دستگاه به ویژه در درمان آستم، برونشیت، کرونا و سایر بیماری‌های ریوی و تنفسی مؤثر است. با استفاده از یک ماسک یا دهانی، دارو را از طریق تنفس در بیمار تزریق می‌کند و به تسهیل در نفخ و پاکسازی مجاری تنفسی کمک می‌کنن

نبولایزر وسیله ای برای رساندن دارو و يا رطوبت تنفسي مورد نياز به قسمت های مختلف دستگاه تنفس از طریق استنشاق مستقیم است.

در حالتي كه دستگاه بصورت درماني مورد استفاده پرستار سالمند در منزل  قرار گيرد، در وضعیت هایی مانند برونشیت وآسم شدید بسیار موثر است و به دلیل سریع بودن تاثیر دارو جلوگیری از تاثیر دارو بربافت های دیگر بسیار مورد توجه است.

روش های دیگر استفاده از دارو مانند خوراکی و تزریقی برای مشکلات دستگاه تنفسی کمتر موثر و مورد استفاده اند.

نبولایزر با تکنولوژی اولتراسونیک کار می کند.
یعنی از لرزش جهت ایجاد ذرات معلق استفاده می شود.
به این طریق که در این دستگاه امواج مافوق صوت برای تبدیل آب به بخار استفاده می شود .
گاهی نبولایزرها با باتری هم کار می کنند که بهتر است از باتری الکالاین استفاده شود .شستشوی محفظه دارو با دقت انجام شود و از خشک شدن دارو در این قسمت جلوگیری شود.
این دستگاه ممکن است شامل قسمت های اضافی برای هماهنگ کردن نبولایزر برای درمان با دارو با اکسیژن یا برای استفاده همراه با ونتیلاتور نیز باشد.

نبولایزر برای سالمندان در منزل - 5.0 out of 5 based on 1 vote

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

 

تهران، اشرفی اصفهانی ، بالاتر از حکیم ، خیابان ناطق نوری ، جنب شهرداری ، مجتمع شمیم ، ط 5 ، واحد37

 

تلفن:

      واحد خدمات مراقبتی در منزل          44046343  21 98+

تلفن:

    واحد اعزام پرستار تخصصی و پزشک  44046131  21 98+

 

 © 2017-2018 parastarha.com all right reserved