مرکز پرستاری S.O.S Capital & AIDA

مراقبت در منزل

44046343

درمان درمنزل

44046131

پرستار در منزل 

پرستار در منزل نیاز جامعه روبه سالمندی امروزه ماست 44046343 

سالمندی، واقعیت اجتناب ناپذیری است که امروزه به دلیل پیشرفت در علم پزشکی، بهداشت و تغذیه، طولانی تر شده است.

پرستار در منزل تهران 
پیش بینی شده که تا سال ۲۰۵۰ میلادی، حدود دو میلیاردسالمند در دنیا وجود داشته باشد، بنابراین موضوع سالمندی اهمیت ویژه ای دارد و بحث نیاز های ارتباطی آن ها باید مورد توجه خاصی قرار بگیرد.
افسانه دوستی با بیان اینکه کم شنوایی پس از بیماری پرفشاری خون و آرتریت، سومین مشکل شایع در سالمندان است، ادامه داد: با افزایش سن، سیستم شنوایی هم مانند سایر اندام های بدن، دستخوش تغییراتی می شود و این تغییرات کم شنوایی را به دنبال دارد.
دوستی، ادامه داد: افت شنوایی، حسی عصبی و دوطرفه و به صورت تدریجی است که امکان دارد فرد در شدت کم آن را احساس نکند و اغلب افت در فرکانس های بالا ایجاد می شود، همچنین انتقال پیام صوتی از مسیر ساقه مغز تا قشر شنوایی نیز در دوره سالمندی، دستخوش تغییر می شود که بر اساس فرد تفاوت دارد.
این متخصص شنوایی شناسی، بیان کرد: ژنتیک، ضربه به سر، استرس، مواجهه در معرض نویز، مصرف دارو های اتوتوکسیک، بیماری های قلبی عروقی، پرفشاری خون، دیابت و بیماری های گوارشی، از جمله عوامل ایجاد کننده کم شنوایی به شمار می رود.
او افزود: کم شنوایی می تواند بر کیفیت زندگی سالمندان از بعد شناختی، روانی، عاطفی و اجتماعی نیز تاثیر بسزایی داشته باشد که خانواده ها باید نگاه واقع بینانه به این مهم داشته باشند، همچنین در مکالمه با افراد سالمند، لازم است گفتار واضح و شمرده، بدون پوشاندن دهان و در کمترین میزان فاصله باشد.

پرستار در منزل تهران | مرکز اعزام پرستار در منزل | - 5.0 out of 5 based on 1 vote

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

 

تهران، اشرفی اصفهانی ، بالاتر از حکیم ، خیابان ناطق نوری ، جنب شهرداری ، مجتمع شمیم ، ط 5 ، واحد37

 

تلفن:

      واحد خدمات مراقبتی در منزل          44046343  21 98+

تلفن:

    واحد اعزام پرستار تخصصی و پزشک  44046131  21 98+

 

 © 2017-2018 parastarha.com all right reserved