مرکز پرستاری S.O.S Capital & AIDA

مراقبت در منزل

44046343

درمان درمنزل

44046131

                         تزریقات در منزل غرب تهران44046131

                           

انجام انواع تزریقات در منزل غرب تهران (IM.IV.SC)توسط کادر مجرب وکارشناس پرستاری به صورت شبانه روزی در کمترین زمان ممکن وهزینه مناسب انجام میشود . دریافت خدمات تزریقات در منزل مزایای زیادی دارد و نیاز به جابجایی بیماربیمار نیست  و رفت و امد به مراکز درمانی الوده و شلوغ  ودیگر نیازو نیست که شما بیمار خود را  که حتی ممکن است  شرایط خاصی داشته  به مراکز درمانی ببرید و در معرض بیماران دیگر قرار دهید با یک تماس میتوانید بهترین خدمات را برای انجام تزریقات در منزل غرب تهران و یا تزریق سرم در منزل غرب تهران از ما دریافت کنید توجه داشته باشید  انجام تزریقات در منزل با توجه به نسل جدید داروها  نیاز به داشتن دانش و شناخت کافی از داروها و عوارض انها میباشد و نحوه تزریق هردارو میتواند نکات و توجهات خاصی داشته باشد .پرسنل این مرکز که جهت تزریقات در منزل غرب تهران  اعزام میشوند همگی از کارشناسان پرستاری و حداقل 5 سال سابقه فعالیت و کار در مراکز درمانی را دارند و اماده ارائه خدمات درمانی و پرستاری به شما عزیزان هستند .این مرکز ارائه دهنده خدمات انواع تزریقات در منزل غرب تهران است و از انجام تزریقات تا انجام انواع تزریقات داروهای تخصصی را در منزل و محل کار شما به صورت شبانه روزی ارائه مینماید. این مرکز برای ارائه خدمات تزریقات در منزل غرب تهران وشمال غرب تهران  شبانه روزی پاسخگو میباشد و به طور 24ساعته تمامی تماسها توسط کارشناس پرستاری مجرب پاسخ داده میشود بسیاری از مراکز برای پاسخگویی تلفن ار منشی استفاده میکنند و به تبع ان مشاوره مناسبی به بیماران و همراه بیمار ارائه نخواهد شد ولی در این مرکز مشاوره و پاسخگویی توسط کارشناس پرستاری صورت میگیرد. انجام تزریقات در منزل علاوه بر داشتن علم و مدرک معتبر پزشکی نیازمند اموزشهای لازم یرای انجام تزریقات در منزل نیز میباشد چراکه شرایط داخل منزل با شرایط داخل مراکز درمانی متفاوت است و گاهی ممکن است تزریق دارو بخصوص  داروی های خاص نیازمند به مراقبتهای خاص پرستاری داشته باشد و کارشناس اعزامی برای انجام تزریقات در منزل باید این توانایی را داشته باشد ما در بحث تزریقات بخصوص خدمات تزریقات در منزل غرب تهران تمام این مسائل را در هنگام اعزام نیرو در نظر میگیریم و تلاش نموده ایم بهترین خدمات تزریقات در منزل غرب تهران با بهترین قیمت را به هموطنان گرامی ارائه نماییم .

                                                                                     نکته مهم !

    توجه داشته باشید هنگام درخواست خدمات درمان در منزل مانند انجام تزریقات در منزل از مراکز دارای مجوز            استفاده نمایید .

           متاسفانه تعدادی از سایتهای ارائه دهنده این خدمات فاقد مجوز رسمی از وزرات بهداشت و درمان  میباشند .

    آیا تزریقات تخصصی درمنزل غرب تهران انجام میشود؟

 تزریق بعضی از داروها مراحل اماده کردن وتزریق کردن مخصوص به خود را دارند و معمولا قیمت این نوع داروها نیز بالاست و عدم اشنایی به این نوع داروها و نحوه تزریق انها میتواند خسارت جانی ومالی برای بیمار در بر داشته باشد . با توجه به پیشرفت سریع علم داروها نیز در حال تغییر هستند و نحوه اماده کردن و تزریق انها نیزممکن است متفاوت باشند . در این مجموعه درمانی ما تلاش نموده ایم تا بتوانیم این نوع خدمات تخصصی را به بیماران ارائه نماییم تزریقات در منزل  داروهای مثل دیفرلین . میکرورلین و ان پلیت . تریپتولین و...و شما میتوانید با تماس با مرکز ما درخواست انجام تزریقات در منزل غرب تهران و شمال غرب تهران را داشته باشید و در اسرع وقت این خدمات را دریافت نمایید توجه داشته باشید انجام تزریقات در منزل گاهی نوسط افراد غیر متخصص انجام میشود و در مورد داروهای تقویتی این موارد بیشتر دیده میشود توجه داشته باشید انجام یک تزریق در عین سادگی میتواند خطرناک و با عوارض همراه باشد بخصوص در مورد داروهای خاص و حتی ممکن است حساسیت داروی رخ دهد و فرد باید بتواند واکنش درست را انجام دهد  و بیمار را با اقدامات به موقع ودرست حمایت نماید انجام تزریقات در منزل باید توسط افراد متبحر انجام شود تا عوارض و احتمال اسیب به بیمار کاهش یابد . گاهی از یک نوع دارو در بازار چند مدل مختاف وجود دارد و حتی نحوه اماده سازی و تزریق دارو متفاوت است مانند دیفرلین و میکرورلین که هم خانواده هستند و نحوه تزریقات متفاوتی دارند به خاطر همین مسائل ما در بحث تزریقات در منزل غرب تهران . تزریقات در منزل شمال غرب تهران سعی نموده ایم از کارشناسان متبحر استفاده نماییم .

امروزه شناخت داروها و نحوه تزریق داوهای تخصصی  یک مهارت است حتی در بین کادر درمان نیز ممکن است تبحر تزریق داروهای تخصصی را همه پرسنل درمانی نداشته باشند ما سعی کرده ایم در بحث انجام تزریقات در منزل بخصوص تزریقات در منزل غرب تهران بیشترین اموزشهای داروهای تخصصی را داشته باشیم . اماده کردن بعضی از داروها برای تزریقات در منزل ممکن است تخصصی و حتی متفاوت باشد به طور مثال ما دو نوع دیفرلین یا میکرورلین داریم که حتی نحوه اماده سازی انها برای انجام تزریقات در منزل متفاوت است .

نمونه هایی از انجام تزریقات  داروهای تخصصی در منزل :

تزریق آمپول زولادکس در منزل :

امپول زولادکس یک داروی تخصصی است که در بیشتر موارد شرکتهای تولید کننده امپول زولادکس این دارو را به صورت فیزیوجکت تولید میکنند مانند شرکت استرازنکا و نحوه اماده سازی و تزریق این دارو نیازمند اموزش وتخصص است و ما در مجموعه درماتی خود انجام و ارائه خدمات امپول زولادکس را در منزل برای بیماران محترم ارائه مینماییم و تزریق این دارو جز تزریقات تخصصی مرکز ما بخصوص در مجموعه خدمات تزریقات در منزل غرب تهران میباشد . شما میتوانید جهت هماهنگی و دریافت خدمات تزریق در منزل امپول زولادکس با ما تماس بگیرید .توجه داشته باشید انجام تزریقات در منزل داروی زولادکس باید توسط کارشناس اموزش دیده انجام شود .

تزریق آمپول زولدرونیک اسید در منزل :

داروی زولدرونیک اسید با نامهای دیگری نیز در بازار دارو ارائه میگردد . مانند زومتا  ، اکلاستا، زومنا

این دارو برای درمان پوکی استخوان و جلوگیری از اسیب بیشنر در بیماریهای پاژه استخوان استفاده و تجویز میشود .

یکی از برندهای معروف داروی زولدرونیک اسید زومتا میباشد . تزریق داروی زولدرونیک اسید وریدی است و با حل کردن در سرم نمکی تزریق میشود قبل از تزریق بروشور را بخوانید  و مدت تزریق بالای 30 دقیقه است و حداقل زمان تزریق 30 دقیقه باید انجام شود. تزریق این دارو یک تزریق تخصصی میباشد و تزریقات داروی زولدرونیک اسید یا زومتا  در منزل فقط باید توسط پزشک و کارشناس آموزش دیده انجام گیرد مرکز ما خدمات تزریقات این دارو را در زیر مجموعه خدمات تزریقات در منزل غرب تهران ارائه می نماید . خدمات تزریقات در منزل داروی زومتا در ایام تعطیلات نیز ارائه میگردد .

عوارض داروی زولدرونیک اسید : خستکی . تب و لرز و گاهی درد فک میباشد که تا 24 ساعت پس از تزریق امکان رخ  دادن دارد .

تزریق امپول زولدرونیک اسید یا زومتا یک تزریق تخصصی است و ما در این مرکز خدمات تزریق امپول زومتا را در منزل ارائه مینماییم وارائه این خدمات زیر مجموعه خدمات تزریقات در منزل غرب تهران ما قرار گرفته است و شما میتوانید برای دریافت خدمات تزریقات این دارو در منزل با ما تماس حاصل بفرمایید

تزریق داروی دیفرلین یا میکرورلین در منزل:

تزریق داروی دیفرلین که جزو داروهای تخصصی میباشد و ما به طور کامل تزریق این دارو در منزل را توضیح داده ایم و یکی از زیر مجموعه ارائه خدمات تزریقات در منزل بخصوص تزریقات در منزل غرب تهران میباشد. توجه داشته باشید تزریق امپول دیفرلین یا میکرورلین نیاز با اشنایی و اموزش نحوه تزریق درست دارو دارد و از جمله داروهای است که حتما باید توسط کادر اموزش دیده تزریق شود . این دارو به صورت عضلانی تزریق میشود.

تزریق داروی انوکساپارین در منزل:

 این دارو  یک امپول اماده به تزریق است و تزریق  انوکساپارین در منزل یکی از داروهای با  تعداد تزریق بالاست و نحوه تزریق ان رعایت نکاتی را میطلبد و این مبحث نیز جهت اشنایی هموطنان در سایت توضیح کامل داده شده است و جزئی از خدمات تزریقات در منزل است  و اموزش جهت تزریق این دارو در منزل میباشد .این دارو به صورت زیر جلدی تزریق میشود.

تزریقات آمپول ساندوستاتین لار: 

تزریقات داروی ساندواستاتین لار در منزل انجام میشود .تزریق این دارو بخصوص درغرب تهران در کمترین زمان و بهترین کیفیت ارائه میشود .

این دارو به صورت عضلانی عمیق تزریق میشود .

تزریق  امپول سولوویت در منزل :

آمپول سولوویت یک امپول تقویتی است که در حال حاضر تولیدات اورپایی ان در بازار یافت میشود و هنوز تولید داخلی ندارد امپول سولوویت به صورت ویال پودری است که برای تزریق نیازمند حل شدن و تزریق همراه سرم میباشد وبیشتر برای تقویت بیماران تجویز میشود و یک امپول تقویتی مناسب برای افرادی است که عمل جراحی اسلیو معده انجام داداند و در جذب ویتامین های در سیستم گوارش اختلال ایجاد شده است .تزربقات داروی سولوویت در منزل توسط همکاران ما انجام میشود و شما میتوانید جهت تزریق این دارو با ما تماس حاصل نمایید.

  فواید استفاده از خدمات تزریقات در منزل  غرب تهران ؟

انجام تزریقات در منزل غرب تهران میتواند ارامش و اسایش بیشتر وبهتری برای بیماران به دنبال داشته باشد بخصوص برای سالمندان و بیمارانی که توانایی حرکتی کمی دارند ویا افرادی که میخواهند اسایش بیشتری داشته باشند و خدمات تزریقات را در منزل غرب تهران دریافت نمایند راه کار مناسبی است  و یا شخص  بخواهد از وقت و زمان  خود بیشتر استفتاده نماید  ما خدمات تزریقات در منزل غرب تهران  را برای ایشان فراهم مینماییم و ارائه خدمات تزریقات در منزل غرب تهران و وصل سرم در منزل غرب تهران یکی از بهترین خدمات ما برای شما و عزیزانی است که ساکن غرب تهران و شمال غرب تهران هستند.در اختیار داشتن و در دسترس بودن خدمات درمانی حق تمام هموطنان ماست و ما با تمام توان سعی مینماییم این خدمات را برای ساکنین غرب تهران فراهم نماییم.ایا بهتر نیست به جای جستجوی برای رفتن و دریافت خدمات درمانی این خدمات را با یک تماس ساده در منزل دریافت نمایید . مطمن باشید استفاده از خدمات تزریقات در منزل غرب تهران  و کلا خدمات درمانی در منزل برای بیمار و خانواده بیمار به صرفه تر و اسانتر خواهد بود ارائه خدمات تزریقات در منزل و محل درمحدوده غرب تهران از اولویتهای مرکز ما میباشد چراکه یکی از پایه خدمات درمانی و پزشکی  انجام  خدمات تزریقات در منزل و وصل سرم در منزل  میباشد و بخصوص در شرایط امروزی ارائه خدمات در منزل درخواستهای بیشتری دارد وما یکی از با سابقه ترین مراکز دارای مجوز از وزارت بهداشت برای ارائه خدمات تزریقات در منزل تهران و بخصوص انجام تزریقات در منزل غرب تهران و شمال غرب تهران هستیم .

  اصول انجام تزریقات در منزل غرب تهران چیست؟ 

اولین اصول خدمات تزریقات در منزل رعایت نکات بهداشتی و BSI  توسط پرسنل اعزامی ما میباشد و در مورد بیماران با ضعف سیستم ایمنی دقت بیشتری لحاظ میشود و توجه داشته باشید در موقع درخواست انجام تزریقات در منزل شرایط خاص بیمار خود را به اطلاع اپراتور برسانید تا جهت انتخاب پرسنل اعزامی حساسیت بیشتری اعمال گردد.انجام تزریقات شاید در نظر بعضی از عزیزان ساده باشد ولی میتواند در حد یک جراحی مهم و پرهزینه باشد و عدم اشنای و رعایت نکردن اصول استریل بودن تزریقات عوارضی چون ابسه را ایجاد کند .

رعایت اصول اخلاقی : برخورد مناسب و مودبانه سرلوحه کار ماست و در این مورد از رضایت بالایی برخوردار هستیم .

حفظ اطلاعات و اسرار بیمار : در این مورد حساسیت بالایی در سیستم مدیریتی ما وجود دارد و اطلاعات بیمار نزد ما محفوظ خواهد بود .و در صورت درخواست شما برای دریافت خدمات تزریقات در منزل و یا درخواست سایر خدمات اطلاعات پزشکی شما نزد ما بخصوص پرسنل اعزامی محفوظ خواهد بود.

    آیا انواع تزریقات در منزل غرب تهران انجام میشود ؟ 

انواع تزریقات در منزل  درغرب تهران توسط  کادر مجرب این مرکزدر منزل ارائه میگردد  .  تزریقات عضلانی . تزریقات زیرجلدی . تزریقات وریدی

 انجام تزریقات در منزل غرب تهران شامل تزریق عضلانی (IM)  :

ساکنین مناطق غرب تهران و شمال غرب تهران میتوانند برای دریافت خدمات تزریق عضلانی در تمام ساعات شبانه روز با ما تماس گرفته در کوتاهترین زمان این خدمات را دریافت نمایند .

انجام تزیقات زیر جلدی (SC) در منزل غرب تهران : 

  اهالی محترم مناطق غرب تهران و شمال غرب تهران برای دریافت خدمات تزریقات زیر جلدی با یک تماس ساده می توانند این افتخار ارائه این خدمت را به مابسپارند نمونه بارز تزریق زیرجلدی تزریق انوکساپارین است که ما نحوه تزریق انرا در سایت خود توضیح داده ایم . 

انجام تزیقات وریدی (IV) در منزل غرب تهران :

انجام تزریقات وریدی نیاز به مهارت و علم کافی دارد ما با داشتن پرسنل مجرب در تمام مناطق غرب و شمال غرب تهران این خدمات را به شما عزیزان ارائه مینماییم .

توجه داشته باشید گاهی تزریقات یک دارو در عین سادگی ممکن است مراحل خاص خود را داشته باشد و اشتباه در مراحل اماده سازی و تزریق دارو هزینه جانی و مالی به بار داشته باشد مانند اماده کردن امپول رسیژن فیزیوجکتو داروهای تخصصی که اشنایی با نحوه تزریق این نوع داروها لازمه اموزش و به روز بودن پرسنل اعزامی میباشد امروزه با توجه به گسترش علوم پزشکی و تنوع داروها بحث تزریقات در منزل فقط مختص داروهای ساده نیست و ما همواره در مرکز پرستلری آیدا سعی نموده ایم به نحوه تزریق داروهای نسل جدید اشراف داشته باشیم و در مورد درخواست انجام تزریقات در منزل غرب تهران بتواتیم با علم و دانش روز در خدمت شما عزیزان باشیم .

    هزینه تزریقات در منزل غرب تهران چگونه محاسبه میشود ؟

محاسبه هزینه تزریقات در منزل معمولا توجه به تورم وافزایش هزینه ها متغییر است ولی به صورت کلی قسمتی از هزینه تزریقات در منزل جهت ایاب و ذهاب در نظر گرفته میشود وهزینه یک تزریق با هزینه ایاب و ذهاب محاسبه میشود وبا بیشتر  بودن تعداد  امپول ها  هزینه ایاب وذهاب فقط  یک باربرای یک جلسه تزریقات  محاسبه میشود در مورد تزریقات در منزل غرب تهران سعی شده که این خدمات با کمترین هزرینه و سریعترین زمان ارائه گردد.

 شماره همراه مرکز آیدا جهت درخواست های شما از قبیل تزریقات در منزل ، وصل سرم در منزل و سایرخدمات 09120496030  میباشد و شما میتوانید از طریق  تماس واتس اپ با مرکز ما در ارتباط باشید وامکان  ارسال ادرس و لوکیشن و تصاویر برای انجام خدمات بهتر میسر میباشد .

   محدوده تحت پوشش برای انجام تزریقات درمنزل غرب تهران کجاست ؟

  خدمات تزریقات در منزل غرب تهران در تمامی نقاط شمال غرب تهران و غرب تهران در کمترین زمان و بالاترین کیفیت ارائه میشود .

با توجه به این موضوع که مرکز ما در محدوده غرب تهران واقع شده است و بیشترین تمرکز برای ارائه خدمات درمانی در منزل در محدوده غرب تهران و شمال غرب تهران میباشد . ما سعی کرده ایم تا در تمام ساعت شبانه روز به همه مناطق خدمات ارائه نماییم ولی از با توجه به ابر شهر بودن تهران ارائه خدماتی همچون تزریقات در منزل و وصل سرم در منزل را در محدوده غرب تهران و شمال غرب تهران با سرعت بیشتر و حداقل زمان ،بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت انجام میشود .

   ایا ارائه خدمات تزریقات در منزل  غرب تهران شبانه روزی است ؟

برای بیشتر افراد تجربه شده است که درد و یا تب و سایر علایم بیشتر در شب رخ میدهد وعلت این موضوع تغییرات فیزیولوژیک بدن است که در شب رخ میدهد مثل کاهش سرعت گردش خون در بدن و این مسئله نیاز به دسترس بودن خدمات درمان در منزل را در شبها بیشتر میکند. ما سعی نموده ایم تا به صورت شبانه روزی خدماتی مانند تزریقات در منزل غرب تهران ، وصل سرم در منزل غرب تهران و به طور کلی درمان در منزل غرب تهران را در تمام ساعات شبانه روز و  بدون تعطیلی برای اسایش  ساکنین این مناطق فراهم کنیم واین تمام تلاش خود را براین مسئله متمرکز مینماییم . 

افتخار ماست بتوانیم 24 ساعته ارائه دهنده خدمات تزریقات در منزل غرب تهران و شمال غرب تهران برای هموطنان خود باشیم.

  آیا تزریقات در منزل غرب تهران  برای کودکان نیز انجام میشود ؟

انجام تزریقات در منزل برای کودکان نیاز به داشتن تجربه میباشد بخصوص وصل سرم کودکان که معمولا رگ گیری از انها مشکلات خاص خود را دارد. و شناخت محل تزریق برای کودکان بسته به سن و وزن کودک و نوع دارو دارد. ما در این مرکز تلاش نموده ایم برای کمک به هموطنان گرامی در مورد تزریقات در منزل کودکان از پرستارانی با سابقه کاری در بخش کودکان استفاده نموده تا بتوانیم خدمات تزریقات در منزل غرب تهران  را برای کودکان دلبند شما ارائه نماییم.

                                       

  آیا امکان اعزام پرستار خانم برای انجام تزریقات در منزل غرب تهران وجود دارد؟

ما برای اسایش بیشتر بانوان و رعایت طرح انطباق برای انجام تزریقات در منزل غرب تهران از پرسنل خانم برای بیماران  و درخواست کنندگان  خانم استفاده میکنیم بخصوص در مواردی که درخواست برای تزریقات در منزل برای خانم باردار باشد چون این افراد در هنگام تزریقات عضلانی مشکلات خاص خود را دارند واعزام  پرستار خانم اسایش  و ارامش بیشتری برای ایشان دارد و داروهایی مانند پروژسترون گاهی تا ماهها هر روز باید تزریق شود  و ثابت  بودن پرستار اعزامی در صورت رضایت بیمار میتواند در روند درمان موثر باشد ما  حتی سعی بر این داریم که در ارائه خدمات تزریقات در منزل غرب تهران برای انجام تزریقات پروژسترون خانمهای باردار و داروهای پرتکرار ترجیحا از یک پرستار اعزامی  به صورت ثابت استفاده نماییم.

     آیا خدمات وصل سرم در منزل غرب تهران ارائه میگردد؟ 

پایه  ارائه خدمات وصل سرم انجام خدمات تزریقات است ما افتخار داریم که سال هاست که خدمات تزریقات درمنزل غرب تهران را ارائه مینماییم و با داشتن کادر مجرب با مدارک کارشناسی پرستاری انواع تزریقات ساده و تزریقات تخصصی را در منزل ارائه مینماییم و خدمات وصل سرم در منزل غرب تهران یکی از خدمات فوری و تخصصی مرکز ما میباشد . توجه داشته باشید در بحث وصل سرم در منزل یکی از مهارتهای مهم توان رگ گیری از بیماران بد رگ میباشد و نیروهای اعزامی مرکز آیدا از سابقه و تبحر کافی برای رگ گیری و وصل سرم در منزل غرب تهران برخوردار هستند . کارشناسان اعزامی ما برای ارائه خدمات وصل سرم در غرب تهران از بهترین کارشناسان پرستاری انتخاب شده اند و سعی شده ارائه خدمات وصل سرم در منزل غرب تهران شامل سرم های تخصصی نیز باشد .تمانند سرمهای اسیدامینه و اینترالیپید و... 

     چرا وصل سرم در منزل غرب تهران ؟

وصل کردن سرم و تزریق سرم  به بیمار زمان نیاز دارد و یک پروسه زمان بر است  شما در مراکز درمانی باید نوبت دریافت کنید معطل بشوید محیط درمانی را تحمل کنید و با بیماران دیگر در تماس باشید  و تا پایان تزریق سرم در مرکز درمانی انتظار بکشید در صورتی که دریافت خدمات وصل سرم در منزل راحتر است و بیمار اسایش بیشتری دارد و حال تصور کنید بیماری که بیرون روی دارد و حتی توان و امکان بیرون رفتن از منزل را هم ندارد بهتر نیست خدمات تزریقات و وصل سرم و به طور کلی خدمات  درمانی را در منزل دریافت کند و این امکان به راحتی در اختیار شما و بیمارتان قرار میگیرد و ما تمام تلاش خود را مینماییم تا خدمات وصل سرم و تزریقات در منزل را برای ساکنین غرب تهران با کیفیت بالا ارائه نماییم .

                                               

نکاتی در مورد خدمات تزریقات در منزل غرب تهران؟

1- میانگین زمان رسیدن پرستار به منزل بیمار جهت انجام تزریقات در منزل غرب تهران حدود نیم ساعت تا چهل دقیقه است و تمام سعی ما این است که در موارد اورژانسی سرعت عمل بهتری برای اعزام  و حضور در کادر درمان بر بالین بیمار داشته باشیم .

 2- رعایت نکات بهداشتی در هنگام  ارائه خدمات تزریقات در منزل غرب از اولویتهای مرکز و پرسنل اعزامی ما میباشد وکادر درمانی اعزامی ملزم به   رعایت اصول BSI میباشند مانند زدن ماسک و پوشیدن دستکش معاینه و...

3- همکاران ما در هنگام حضور بر بالین بیمار برای ارائه خدمات تزریقات در منزل  غرب تهران و سایر مناطق با جام بگ پزشکی و تجهیزات کافی خدمت میرسند و حتما وسایل کنترل علائم حیاتی را همراه خود دارند و چک علائم حیاتی بیمار حتما قبل از ارائه خدمات  تزریقات در منزل  انجام میشود . و تجهیراتی مانند فشار سنج . پالس اکسیمتر . و.. همراه خود دارند .

4- رعایت اخلاق و ادب از مهمترین خط مشی های ماست و در این مورد پرسنل اعزامی ما سابقه درخشانی دارند و اکثریت هم وطنان گرامی  که از خدمات تزریقات در منزل غرب تهران و سایر خدمات ما استفاده نموده اند رضایت بالایی از نحوه برخورد پرسنل داشته اند .

5- با توجه به احتمال وجود خطای انسانی پرسنل موظف هستند تاریخ  داروهای تزریقی را قبل ازانجام تزریقات در منزل چک و نسخه پزشک و دارو را به هم مقایسه و کنترل کنند تا در صورت عدم تطابق تزریقات در منزل انجام نشود و مراتب بع اطلاع پزشک رسانده شود .

آموزش بیماردر مورد تزریقات در منزل چگونه است ؟

هنگام ارائه خدمات تزریقات در منزل کارشناس اعزامی ما اموزشهای لازم را به بیمار و همراه بیمار ارائه مینماید . اموزشهایی مانند عوارض دارویی  که تزریقات در منزل ان انجام میگردد. دارهها ی تزریقی در کل دو نوع عوارض دارند یکی عوارض کوتاه مدت و عوارض بلند مدت که این عوارض بسته به داروها متفاوت است ولی اگاهی بیمار وهمراه ایشان در مورد عوارض دارویی میتواند استرس انها را کاهش داده و در صورت بروز عوارض برخورد مناسب تری با ان داشته باشند .به طور مثال داروی هیوسین پس از تزریق میتواند عوارض مانند تاری دید داشته باشد و در موارد اعزام پرسنل ما جهت ارائه خدمات تزریقات در منزل غرب تهران وسایر مناطق از ایشان خواسته شده است که توضیحات لازم در مورد دارو و عوارض انرا به بیماران و همراهان ایشان ارائه نمایند .

ایا پس از تمام شدن سرم هوا وارد بدن بیمار میشود ؟

هنگام وصل سرم در منزل اگر سرم بیمار تمام شود و شما حواستان نباشد هیچ هوایی وارد بدن بیمار نخواهد شد به این دلیل که خون داخل رگ با نیروی قلب حرکت میکند و فشار هوا به خودی خود به میزانی نیست که بتواند وارد بدن فرد بشود بنابراین در هنگام وصل سرم به بیمار اصلا نگران این موضوع نباشید .

ایا خدمات وصل سرم در منزل غرب تهران به صورت شبانه روزی است ؟

ما افتخار داریم که خدمات وصل سرم در منزل غرب تهران را با بهترین کیفیت و بالاترین سرعت برای ساکنین غرب تهران و شمال غرب تهران به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلات ارائه نماییم و ساکنین مناطق غرب تهران وشمال غرب تهران میتوانند با تماس با مرکز ما این خدمات را دریافت نمایند واطمینان داشته باشند در تمام ساعات شبانه روز ما پاسخگو هستیم و در صورت درخواست  شما برای دریافت خدمات تزریقات درمنزل غرب تهران وسایر خدمات درمانی در منزل در کنار شما خواهیم بود

 آیا برای ارائه خدمات تزریقات در منزل فاکتور صادر می گردد ؟

گاهی هزینه های درمان در منزل قابل توجه  میشود و تامین مخارج درمان سنگین است شما در صورت داشتن بیمه تکمیلی و یا بیمه های خاص که پشتیبانی خوبی دارند میتوانید از مراکز دارای مجوز فاکتور ارائه خدمات دریافت نمایید و هزینه خدماتی مانند تزریقات در منزل و یا سرم تراپی در منزل را دریافت نمایید و حداقل درصدی از هزینه پرداختی شما از طریق بیمه جبران خواهد شد توجه داشته باشید دریافت فاکتور فقط از طریق مراکز دارای پروانه فعالیت امکان پذیر میباشد .

                                               

   ایا امکان تهیه دارو  جهت انجام تزریقات در منزل غرب تهران وجود دارد؟

 در مواقع درخواست خدمات وصل سرم در منزل غرب تهران و تزریقات در منزل غرب تهران  امکان تهیه دارو برای بیمار وجود دارد البته این موضوع شامل داروهای تخصصی نیست ولی تعدادی  از داروهای پر مصرف و روتین از قبل تهیه میشوند تا در زمان درخواست شما طبق نسخه پزشک امکان اعزام نیرو به همراه دارو وجود داشته باشد و اعزام نیرو بدون معطلی یرای تهیه دارو باشد و یا شما میتوانید نسخه پزشک را برای ما ارسال کنید تا همکاران بتوانند  در صورت امکان نسخه و داروها  را تهیه وسپس برای انجام تزریقات در منزل غرب تهران در خدمت شما عزیزان باشند ولی درکل داروهای موارد اورژانسی در هنگام اعزام نیرو همراه همکاران میباشد و سرعت عمل و مجهز بودن در هنگام اعزام نیروی تخصصی در اولویت کار ماست .

ایا امکان انجام تزریقات در منزل پونک وجود دارد ؟

محله پونک در منطقه 5 تهران واقع شده است ویکی از نزدیک ترین مراکز هوم کر در منطقه پونک مرکز پرستاری آیدا میباشد و انجام خدمات تزریقات در منزل پونک و مناطق اطراف پونک از دسترس ترین محله ها برای ارائه خدمات ماست و ساکنین محترم پونک میتوانند برای دریافت خدمات تزریقات در منزل به طور شبانه روزی با ما تماس بگیرندانجام انواع تزریقات و وصل سرم در محله های مختلف پونک و باغ فیض در کمترین زمان  و قیمت مناسب به طور شبانه روزی انجام میشود .

ایا برای منطقه جنت اباد امکان ارائه خدمات تزریقات در منزل وجود دارد ؟

منطقه جنت اباد شامل جنت اباد مرکزی ، جنت اباد جنوبی و جنت اباد شمالی میباشد که هر سه این مناطق واقع در منطقه 5 و غرب تهران است و یکی از دسترس ترین مناطق برای مرکزما جهت ارائه خدمات تزریقات در منزل و وصل سرم در منزل غرب تهران است . اهالی محترم محلات جنت اباد برای دریافت این خدمات و داشتن اسایش و راحتی بیشتر میتوانند درخواست خدمت تزریقات در منزل جنت اباد را از ما بخواهند واین افتخار خدمت رسانی را نسیب ما بگردانند . 

ارائه خدمات تزریقات در منزل صادقیه چگونه است ؟

صادقیه یکی از مناطق معروف در غرب تهران است و شامل اصلی ترین خیابانها و مناطق غرب تهران میشود و ما برای ارائه خدمات تزریقات در منزل صادقیه امادگی کامل و شبانه روزی داریم و همواره در کنار ساکنین محترم منطقه صادقیه خواهیم بود و ارائه خدمات تزریقات در منزل غرب تهران ما 24 ساعته در اختیار این عزیزان میباشد .

 ایا خدمات تزریقات در منزل در شهران انجام میگردد.

ساکنین محترم محله های شهران ، شهر زیبا ، بلوار تعاون ،کن میتوانند درخواست انجام تزریقات در منزل برای بیمار خود را به ما بسپارند و در کمترین زمان این خدمات را دریافت نمایند .

آیا تزریقات در منزل منطقه 22 تهران انجام میشود؟

منطقه 22 تهران غربی ترین منطقه تهران است و تراکم جمعیت بالایی دارد و ما سعی کرده ایم ارائه خدمات درمانی  مانند  انجام تزریقات در منزل و وصل سرم در منزل  وسایر خدمات را برای ساکنین و بیماران  منطقه 22 و محله های دریاچه ، المپیک و چیتگر و سایر محله های این منطقه  در کمترین زمان و کمترین هزینه ارائه نماییم و ساکنین این مناطق میتواند خدمات درمان در منزل را به صورت شبانه روزی از ما درخواست نمایند و افتحاری است برای ما که خدمت گذار ایشان باشیم .

 شماره های تماس ما برای درخواست انجام تزریقات در منزل غرب تهران و وصل سرم در منزل غرب تهران : 

021-44046131             

021-44423469 

                                        -

                                                           www.parastarha.com

تزریقات در منزل غرب تهران - 5.0 out of 5 based on 11 votes

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

 

تهران، اشرفی اصفهانی ، بالاتر از حکیم ، خیابان ناطق نوری ، جنب شهرداری ، مجتمع شمیم ، ط 5 ، واحد37

 

تلفن:

      واحد خدمات مراقبتی در منزل          44046343  21 98+

تلفن:

    واحد اعزام پرستار تخصصی و پزشک  44046131  21 98+

 

 © 2017-2018 parastarha.com all right reserved