مرکز پرستاری S.O.S Capital & AIDA

مراقبت در منزل

44046343

درمان درمنزل

44046131

مراقبت سالمند در منزل

به گفته محققان، قرارگیری سالمند در منزل در معرض هوای سرد یا هوای پرفشار با بروز افزایش ریسک نارسایی قلبی در همراه است.
به گزارش خبرنگار مهر، محققان دانشگاه لاوال و شربروک کانادا دریافتند سالمندان مبتلا به نارسایی قلبی باید از قرارگیری در معرض مه و ابر پایین نزدیک به زمین در هوای زمستان اجتناب نمایند. حتی سالمندانی که در منزل هستند .

مطالعه قبلی نشان داده است که تغییرات دمای محیط سالمندان در منزل می تواند بر سلامت افراد آسیب پذیر تاثیر گذارد؛ به عنوان مثال مشخص شده است که موج گرما و سرما موجب افزایش بیماری و حتی منجر به مرگ در افراد سالمند و بیماران قلبی می شود.

محققان تاثیر تغییرات هوا را بر بیماران مبتلا به نارسایی قلبی و سالمند در منزل مطالعه کردند. تیم تحقیق ۱۱۲,۷۹۳ فرد ۶۵ سال به بالا مخصوصا سالمنداندر منزل  را که بین سال های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۱ مبتلا به نارسایی قلبی بودند، بررسی کردند.

شرکت کنندگان به طورمیانگین ۶۳۵ روز تحت نظر بودند. در طول این مدت، محققان میانگین دما، رطوبت نسبی، فشار جو، و آلاینده های هوا را در محیط پیرامونی اندازه گیری کرده و داده ها را برای مشاهده این ارتباط مطالعه کردند.

مطالعه نشان داد ریسک بستری شدن در بیمارستان ، مشکلات سالمندان در منزل  یا مرگ در فصل پاییز و زمستان در مقایسه با فصل بهار و تابستان بیشتر است.

محققان اذعان می کنند ریسک مشکلات سالمندان در منزل ، تجربه بستری شدن در بیمارستان یا مرگ به دلیل نارسایی قلبی به ازای کاهش هر یک درجه سانتیگراد از میانیگن دمای هوا در طول هفت روز قبل، ۰.۷ درصد افزیاش می یابد.

#پرستار خصوصی در منزل # پرستاری سالمند در منزل # مؤسسه پرستاری در منزل # مؤسسه نگهداری سالمند در منزل

 

مراقبت و نگهداری سالمندان در منزل - 5.0 out of 5 based on 3 votes

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

 

تهران، اشرفی اصفهانی ، بالاتر از حکیم ، خیابان ناطق نوری ، جنب شهرداری ، مجتمع شمیم ، ط 5 ، واحد37

 

تلفن:

      واحد خدمات مراقبتی در منزل          44046343  21 98+

تلفن:

    واحد اعزام پرستار تخصصی و پزشک  44046131  21 98+

 

 © 2017-2018 parastarha.com all right reserved