مرکز پرستاری S.O.S Capital & AIDA

مراقبت در منزل

44046343

درمان درمنزل

44046131

پرستاری در منزل و خدمات مراقبت سالمند

مرکز خدمات پرستاری در منزل تهران

با بیست سال سابقه مدیریت در امر مراقبت از سالمند در منزل و ارائه خدمات شخصی ایشان توانسته ایم رضایت استفاده کنندگان از سرویسهای خود را به صورتی اعمال کنیم که تبلیغ دهان به دهان در صدر اعتماد قرار گرفته ، لحاظا چون نیاز تخصصی خدمات پرستاری در منزل هم نیاز بود مفتخر به دریافت پروانه خدمات پرستاری از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی شده ایم
ادامه مطلب

مراقبت سالمندان در منزل

رسمی با شماره ثبت و دارای کد ملی
ادامه مطلب

مرکز تخصصی پرستاری و پزشکی در منزل

با مجوز رسمی از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی AIDA
ادامه مطلب

مرکزخدمات پرستاری ، پزشکی در منزل 

ارائه خدمات پرستاری در منزل ، مراقبت سالمند و کودک ، پرستاری بیمار و کلا رسیدگی به نیازها و اطوار سالمندان و بیماران در منزل

( شبانه روزی )

مراقبت و پرستاری سالمند ، بیماروکودک در منزل به صورت شبانه روزی و نیم وقت ، مرکز فوق از سال 1374 سابقه مدیریت در امر اعزام نیرو جهت مراقبت سالمند سالم و زمین گیر را داراست و در این سالها مفتخر است توانسته رضایت این عزیزان و خانواده آنها را محیا نماید و تبلیغی سنتی و دهان به دهان را برای پیشرفت کار خود به ارمغان آورده .

 

 

اطمینان ، اعتبار ، سابقه

سالهاست افتخار ماست

خدمات مرکز پرستاری در منزل

مراقبت سالمند
 واحد فوق آماده اعزام نیروهای با تجربه جهت ارائه خدمات شخصی ومراقبت سالمند در منزل ، رسیدگی به کلیه اطوار و نیازهای شخصی سالمند در منزل میباشد.
واحد پرستاری تخصصی
 واحد فوق با افتخار اخذ پروانه از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی آماده ارائه  کلیه خدماات پرستاری در منزل به صورت شبانه روزی است  .
توضیح مهم
نیروهای اعزامی از طرف واحد مراقبت سالمند به عنوان مراقب سالمند در منزل ، تحت هیچ شرایطی اجازه دخالت در امر درمان را ندارند .

مراحل اعزام پرستار سالمند در منزل

 

مرحله اول مرحله دوم مرحله سوم
مرحله چهارم
ابتدا تماس با مرکز اعلام دقیق شرح حال ، شرایط و نیاز سالمند در منزل و انعکاس نحوه عملکرد مرکز و توافق ابتدایی انتخواب نیرو منطبق بر درخواست با توجه به تجربه افراد و سابقه کاری نیروها . اعلام موارد و مشخصات ، مقرر کردن زمانی جهت مصاحبه .اعزام جهت مصاحبه شروع کار نیروی مراقب برای سالمند در منزل چند روز به صورت آزمایشی پس از دوره آزمایشی و به وجو آمدن رضایت سالمند و بستگان از نیروی اعزامی و توافق  طرفین جهت عقد قرار داداقدام میگردد.

 

یک روش عجیب و غریب وجود دارد ،که پزشکان میتوانند به وسیله آن ،نیاز به مصرف بیشتر سبزیجات را تخمین بزنند ،به نظر می رسد ،که یک روش واقعا ساده برای پزشکان وجود دارد، که تشخیص دهند آیا مردان جوان قفقاز مصرف سبزیجات کافی می کنند ،یا خیر که با رنگ پوستشان قابل تشخیص است.نیاز بدن به سبزیجات

رنگدانه های آلی به نام کاروتنوئیدهای، موجود در انواع میوه ها و سبزیجات علت تغییر رنگ هستند ، این مقدمه ای بود برای اعلام نتیجه ی تحقیقاتی در زمینه مصرف میوه و سبزی که در این بخش از سلامت نمناک بیان خواهیم کرد.

احتمالا شما قدرت کاروتنوئیدها رادر رنگ دیگر حیواناتی که آنها را می خورند اغلب پرندگان دیده اید ،خرچنگ ها و رنگ زرد آنها، کاردینالها (ماهی) و رنگ قرمز آنها و فلامینگوها و رنگ صورتی آنها، نتیجه کاروتنوئیدها هستند.بنابراین کاروتنوئیدها همچنین می توانند رنگدانه پوست انسان را تحت تاثیر قرار دهند. مصرف بیش از حد کاروتن، می تواند لایه بیرونی پوست را تغییر دهد و به شکل زرد یا ظاهر نارنجی تبدیل کند این موضوع، به عنوان کاروتنودرما شناخته شده است، و شما باید به مدت طولانی غذاهای زیادی از کاروتنوئید مصرف کنید که بر طبق یک بررسی ،بعد از 4-7 هفته، تغییرات ایجاد میشود.
تشخیص تغییر رنگ پوست برای نیاز بدن به سبزیجات

اما صرف نظر از میزان سبزیجاتی که می خورید، تغییر رنگ قابل تشخیص در رنگ پوست، لزوما با چشم قابل رویت نیست، اما از طریق طیف سنجی، قابل رویت است . این مطالعه بر مردان جوان قفقازی متمرکز بود ، زیرا تغییرات رنگدانه در پوست روشن تر به راحتی تشخیص داده می شود و مردان جوان در استرالیا حداقل میوه و سبزیجات را می خورند. محققان، رنگ پوست 30 مرد قفقازی بین 18 تا 30 ساله را که در ساحل غربی استرالیا زندگی می کردند، بررسی کردند.هدف از مطالعه، تعیین این بود که آیا مصرف میوه و سبزی، مصرف کاروتینوئید و رنگ پوست زرد در مردان جوان قفقاز با هم ارتباطی دارد، زیرا مردان استرالیایی معمولا میوه ها و سبزیجات کمتری نسبت به زنان مصرف می کنند، به گفته متخصص تغذیه جورج بیکسلی از دانشگاه استرالیا:ما توانستیم از طریق فرایندی به نام اسپکتروسکوپ بازتابی (RS)، ارتباط بین رنگ و شدت نور منعکس کننده روی رنگدانه های پوست را اندازه گیری کنیم. طبق مطالعه ای که قبلا روی بیش از 100 زن قفقازی در استرالیا منتشر شد نشان داد که زردی پوست، به علت افزایش مصرف میوه و سبزی است.

همانطور که محققان انتظار داشتند زردی بیشتر در پوست مربوط به رژیم غذایی با میوه ها و سبزیجات است ، آنها دریافتند که پیشانی، کف دست و کف پا ،بهترین روش برای ارزیابی است. قرار گرفتن در معرض نور می تواند ،با این سیستم اندازه گیری شود، چرا که نور UV کاروتنوئید در پوست را میشکند و آن را تبدیل به ملانین میکند، که باعث ایجاد رنگ می شود.

تشخیص میزان کاروتنوئید در بدن، از طریق لایه بیرونی پوست پیشانی قابل تشخیص است در حالی که ما می دانیم، پوست های تیره تر تحت تاثیر کاروتنودرما قرار دارند، تحقیقات بیشتری در میان سایر جمعیت ها و قومیت ها می تواند به درک ما از ارتباط بین کاروتنوئیدها و اثرات آن در تغییر رنگ پوست انسان کمک کند.

به گفته محققان، این مطالعه علمی می تواند، به تشخیص مسائل مربوط به رژیم غذایی و ترویج غذای سالم کمک کند. دانشمند تغذیه کارین کلارک، از دانشگاه کورتین بیان میکند:تحقیقات ما می تواند نقش مهمی در شناسایی افرادی که میوه و سبزیجات کمتری مصرف دارند، و در خطر ابتلا به بیماری های مزمن هستند کمک کند.با انجام تحقیقات بیشتر در این ارتباط، این امکان فراهم می شود، که قادر به پیش بینی میزان مصرف میوه و سبزی فرد از طریق رنگ پوست میشویم، و البته ،با تکیه بر وعده غذایی آنها.

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

تهران، اشرفی اصفهانی ، بالاتر از حکیم ، خیابان ناطق نوری ، جنب شهرداری ، مجتمع شمیم ، ط 5 ، واحد37

 

تلفن:

      واحد خدمات مراقبتی در منزل          44046343  21 98+

تلفن:

    واحد اعزام پرستار تخصصی و پزشک  44046131  21 98+

 

 © 2017-2018 parastarha.com all right reserved